رۆمانی "خەوتوو"
گەشبیر ئەحمەد
بە بڕوای من خاڵی بەهێزی ئەم ڕۆمانە ئەوەیە کە نووسەر بارتەقای فراوانی ئاسمان بابەتی هەستیاری ورووژاندووە پرسیارگەلێکی زۆر دروست کردووە و وەڵامەکانی بۆ خوێنەر بەجێ هێشتووە، وات لێدەکات کە تۆش ببیت بە فیگۆرێک لەم ڕۆمانەدا و ڕۆڵێکی کاریگەریت هەبێت.
روانین لە دەرەوە
محەمەد نەبى
سەردەمى پۆستمۆدێرنە سەردەمى ئاوابوونى حەکایەتە گەورەکانە، سەردەمى رێژەگەراییە بە سێنتەربوونى پلورالیزمییەت و ئاوابوونى گیانى تاکماناییە، تەنانەت زانستیش ئەبستراکتییەتى خۆى لەدەستداوە و جۆرێک لە تێپەراندن و گەشەکردن و رەتکردنەوەى میتۆدیى بەخۆیەوە بینیوە.
چگونه می توان یک شاعر موفق شد
آلیسون فینی هارت
به معجزه وار بودن هر آنچه که عادی و معمولی است احترام بگذارید. آنچه ما اکیدا باید به آن توجه کنیم این است که بسیاری از موضوعاتی که در اطراف ما روی می دهند خارق العاده، جالب، بی همتا، عمیق و شگفت انگیزاند.
"شۆڕشی پهنجهرهکان" یان "بهکراسبوونی جهستهکان"؟
د. مهسعوود بینهنده
له بهرھهمی «کراسێ نهماوه دووریتی تێدا نهگریم»ی شاعیری سنهیی، شوعهیب میرزاییدا ھهوڵێک له چهشنی ئهم رێبازه نوێباوه بۆ رووبهڕووبوونهوه و بهرهوپێشبردنی «پرسگری ئاوارته و ئاڵۆزی ئێستا» له ئارادایه.
دووکەڵ
رەسول سەفەریانی
پەنجەرەکەی بەرەو باشور/ قەت ناوێرم بیکەمەوە
دوکەڵێکی تۆخی رەشی چڵکنی کۆن / بە هەیکەلی ئینسانێکی ترسناکەوە
راوەستاوە و هەوڵیش ئەدات بێتە ژوورۆ
فیلمی پوران درەخشەندە
سەرچاوە: کوردپرێس
پرۆفیسۆر میلانی سهرۆکی ناوهندیی ڕۆژههڵاتناسی زانکۆی بێرکلی ئهمهریکا زۆر به جوانی سهبارهت به فیلمی سینهمایی "بێدهنگ کچهکان ناقیژێنن" و پێگه و کهسایهتیی هونهری "پووران درهخشهنده" له سینهمادا هاته ئاخاوتن.
کوبانی در تلاطم سیاستهای گوناگون
فرخ نعمت پور
ایجاد کانتونها در مناطق کردنشین سوریە، آن هم در کنار مرزهای ترکیە کە خود عضو ناتوست و بشدت از قدرت گیری نیروهای وابستە و یا متمایل بە پ کاکا در کنار مرزهای خود حساس است، هم یک جرات تاریخیسیت و هم در درون خود دانەهای فاجعە را می پروراند.
جەنگ
فەریدوون ئەرشەدی
دادهبێژێ ئارامیم / به قاقای بێشهرمانهی تفەنگ و /کهڵوه له خاك ڕۆدهکا / بێباک /دەڕوێنێ بە چواردەورما مەرگ / جەنگ، /هەمیشە جەنگ.
صفحه430 از435