هەواڵی هونەری

کتێبی (زمانی حەیزەرانی) د. فەرهاد پیرباڵ چاپ دەکرێتەوە

دواتریش پێویستە ئاوڕ و خزمەتی نووسەرانی خۆمان بکەین. کتێبەکە بەبەرزترین کوالێتی چاپ دەکرێت لە وڵاتی ئێران بە تیراژی هەزار دانە. لەم ماوەیە چاپەکەی دەکاتەوە کوردستان، بەڵام ڕەنگە مەڕاسیمی بڵاوکردنەوەکەی بکەوێتە دوای جەژن.

کتێبێک بەتامی ڕاستەقینەی شیعر

 

كۆمه‌ڵه‌ شیعری (مرۆڤێك له‌ نزیكمانه‌) له‌ لایه‌ن ماڵی وه‌فایی چاپ و بڵاو كراوه‌ته‌وه‌، نوێترین به‌رهه‌می شاعیر، (ده‌ستێك له‌ ده‌ره‌وه‌ی خۆی ته‌نیایه‌)، بڕیاره‌ له‌ ئاینده‌یه‌كی نزیكدا له‌ لایه‌ن ناوه‌ندی كلتوور چاپ و بڵاو بكرێته‌وه‌.

کتێبێک بۆ نووسەران

کورتە باسێک... (رۆمانى بە ڕێگاوە)

دڵشاد کاوانی

هەرچەندە ئەم کتێبە لە ناو و ناونیشانەکەی تایبەت کردووە بە تەکنیکی گۆشەنیگا لە ڕۆمانەکانی بەختیار علی دا، بەڵام نوووسەر ڕاستەوخۆ ڕووی لەسەرجەم نووسەرانی کوردە و لە خەمی جواننووسی و ڕێک نووسی نووسەرانی کورد دایە، تاڕادەیەکی زۆر خرواتانی سەرکەوتوو بووە لەوەی کە زانیارییەکانی ورد و درشت بە نووسەران بگەیێنی.

کۆچی دووایی ئازاد سوبحی شاعیر و رۆشنبیر

 

لە رۆژگارێکدا کە زۆر ئەستەمە وەک خۆت بژیت و بە چەندان دۆخی نەخوازراو دەوریان داوی بۆ ئەوەی خۆت لە بیر خۆت بەرنەوە و وەک خۆیانت لێبکەن، ئازاد سوبحی یەکێک لەو دەگمەن کەسانە بوو هومێدی وەک خۆمانەوەی دەبەخشی. مرۆڤێک کە وەک مرۆڤ ژیا.

کۆچی دووایی ئەحمەدی قازی

ئەحمەدی قازی، نووسەر، وەرگێڕ و شارەزا و پسپۆر لە زمانی کوردی بە داخەوە ماڵئاوایی لە ژیان کرد و کۆڕی هاوڕێیان و هۆگرانی ئەدەب و وێژەی بۆ هەمیشە بە جێ هێشت. ستافی سایتی قەڵەم سەرەخۆشی خۆی پێشکەش بە بنەماڵەی کاک ئەحمەد و هەموو هۆگرانی ئەدەب و نووسین دەکا و، لە دەست چوونی ئەو بەڕێزە بە خەسارێکی دیار دەزانێ.

کۆڕێک بۆ رەخنە و لێکۆڵینەوە

کۆڕێک بۆ رەخنە و لێکۆڵینەوە

بەرواری ٩/١١/٩٣ لە درێژەی زنجیرە کۆڕەکانی سەقز، ئەمجارە لە بانە و لە بناری ئاربەبا، کۆڕێکی رەخنە و لێکۆڵینەوە بۆ کۆچیرۆکی "جەستەیەکی خۆڵاوی بەسەر قاڵیچەی سولەیانەوە" لە نووسینی رزگارلوتفی، بەم شێوەیەی خوارەوە بەڕێوە دەچێت:

بەشداربووان:

عەتا نەهایی، دوکتور ئەمین کەرەمی، هاوڕێ یووسفی، فەرهاد بەهەشتی، عەتا رەشیدیانی، مەحەمەد مەحەمەدمورادی و نووسەری کۆمەڵە چیرۆکەکە: رزگارلوتفی

 

کۆنفڕانسی نه‌ته‌وه‌یی توێژینه‌وه‌ی مۆسیقای کوردی

کردپرس

ئه‌م کۆنفڕانسه‌ له‌لایه‌ن زانکۆی کوردستان و به‌ تایبه‌ت به‌ پشتیوانی جێگری فه‌رهه‌نگی و کۆمه‌ڵایه‌تی زانکۆ و هاوکاری دیکه‌ی به‌شه‌ هاوپه‌یوه‌نده‌کانی زانکۆی کوردستان له‌ نیوه‌ی یه‌که‌می مانگی ڕه‌زبه‌ری ئه‌مساڵ له‌ هۆڵی مه‌وله‌وی ئه‌م زانکۆیه‌ به‌ به‌شداربوونی مامۆستایانی ناوخۆیی و بیانی، توێژه‌ران، هونه‌رمه‌ندان و کارناسانی بواری هونه‌ر و مۆسیقا به‌ڕێوه‌ده‌چێت.

کێ ساڵە شێتی کوشت؟

سەرچاوە: ئاوێنە

ئەم رۆمانە کە باس لەروداوەکانی دەیەی چل‌و پەنجاکانی سەدەی رابردوی شاری سلێمانی‌و گەڕەکی حاجی خان دەکات، یەکێکە لەناوازەترین رۆمانە کوردییەکان کە بەزمانێکی سەرنجڕاکێش تیشک دەخاتە سەر ژیانی کۆمەڵایەتی‌و کلتوری‌و سیاسی ئەو رۆژگارەی شاری سلێمانی‌و کوردستان.

گونتر گراس؛ طبال ناآرام جامعه‌ خواب‌آلود

علی امینی نجفی

این در حالی است که گراس همواره از سوی کلیسای کاتولیک مورد انتقاد بوده است. گفته می‌شود که او در برخی از آثارش "هرزه‌نگاری" و "کفرگویی" را ترویج کرده است. برای نمونه، اسکار، کودک ابدی و زیرک داستان "طبل حلبی" در صحنه‌ای که در کلیسا می‌گذرد، مجسمه "عیسای کودک" را مورد تمسخر و توهین قرار می‌دهد، زیرا هیچ معجزه‌ای از او ساخته نیست.